Wednesday, July 19, 2006

اشياء تسعدنى

تنفيذا لطلب جدو العزيز أنا هاكتب عن الأشياء التي تسعدني وهي

الخروج مع عيلتى وبالذات لما بابا بيكون معانا اصله بيسافر كتير-
الخروج مع اصحابى اللى بحبه-
لما بفتكر ذكرى جميله-
لما بلعب مع "كوكى" القطه بتاعتى-

لما الاهلى بيكسب اصلى اهلاويه جدا-
لما بحقق حاجه كنت بحلم بيها-
لما بتفرج على فيلم فيه قصه حب حلوه-

لما بقعد على البحر بليل او الفجر-
لما بسمع موسيقى هاديه -

لما بركب العربيه وتكون ماشيه بسرعه-
لما بقابل حد بقالى كتير مشفتوش ويكون عزيز عليه-

لما بتفرج على صورى وانا صغيره-

لما بتفرج على صور الرحلات سواء مع اصحابى او مع عيلتى-
لما بصور بالكاميرا بتاعتى-
لما بروح دريم بارك-
لما ببقى على البلوج-
بس كده دى الحاجات اللى فى دماغى دلوقتى اكيد فيه حاجات تانيه بس كفايه اوى كده

6 comments:

Nouran said...

يا سبحان الله متقليش صحاب في حجات انا كتباها زي دي من غير ما اعرف اللي انت كاتباه والله القلوب عند بعضها:)

مـحـمـد مـفـيـد said...

والله انا شايف ان دي حاجات كتيره اوي وربنا يجعلك سعيده علي طول واهم حاجه انك اهلاويه

Gid-Do - جدو said...

دودى
تركتى التعليق دة عندى
جدو العزيز انا كتبت فى البلوج بتاعى الحاجات اللى بتسعدنى ممكن تلقيها حاجات بسيطه بس بتسعدنى جدا

وانا بقولك ان دة اهم شئ فى الموضوع انها بتسعدك يعنى السعادة دائما بين ايدينا وربنا يسعدك دائما

أجدع واحد في الشارع said...

والله دى حاجه حلوة اوووووووووى
جدو هو صاحب الفكرا
وانتو معاه
والله حاجة حلوة اوى

DoOoOoOdY said...
This comment has been removed by a blog administrator.
DoOoOoOdY said...

*نوران
عشره بقى لازم يكون فيه حاجات كتير مشتركه

*محمد مفيد
مرسيه يا محمد وربنا يسعد ايامنا كلنا

*جدو
ربنا يسعد ايامك دايما يا جدو زي ما حضرتك فرحتنا لما افتكرنا الحاجات اللى بتسعدنا

*ابن الشارع
مش عارفه اقولك حاجه غير مرسيه اوووووووووى