Wednesday, July 12, 2006

عن العشق والهوى

ده مش عنوان البوست ده فيلم أحمد السقا الجديد وبالرغم من انى من عشاق أحمد السقا الا انى هقول ان الفيلم ده فاشل بكل المقاييس وعمري ما كنت اصدق ان أحمد السقا ومنى زكى يعملوا فيلم زى ده انا دخلته امبارح انا ونوران ونانسى أصحابى ومش قادره اقولكم على القرف اللى كنا حاسين بيه ومكناش احنا لوحدنا اللى كان ده رد فعلنا .قصة الفيلم ان كله بيحب فى كله هى دى القصة أحمد السقا بارد ومش ماشى فى الدور ده خالص منى زكى دورها صغير وخالد صالح وطارق لطفى ضيوف شرف نصيحة محدش يدخل الفيلم ده وبالذات اللى بيحبوا أحمد السقا ده فيلم أوقات فراغ اللى كله وجوه جديدة احسن من فيلم السقا مليون مره

6 comments:

Nouran said...

فيلم فااااااااااااااااااشل

DoOoOoOdY said...

عنك حق يا بنتى فاشل بكل المقاييس مش كنا دخلنا عماره يعقوبيان احسن

emy said...

3andek 7a2 begad :D
el moshkela en fe nas 3agebha el film awiiiiii we fe nas mesh tay2a el film 7'ales...
bas ya3ni ana ba7es en eli mesh 3agebhom el film dol el nas el dema3' :D

DoOoOoOdY said...

3ndk 7a2 ya 2my el nas ely 3agbhm el film by2olo hya de el romancya bs el romancya 3omrha mkant mbnya 3la el ananyah w el 3`alt

Moamen Reda said...

مع ان افكارك حلوة لكن فيلم العشق والهوا ..ارجوو ان تشاهديه مر تانيه ويكون مودك حلو كده ....لان الفيلم واقعي جدا ..

DoOoOoOdY said...

بعد فتره كبيره من كتابتى للبوست ده بس فعلا لازم اقول ان انا غلطانه الفيلم ده لما اتفرجت عليه تانى طلع حلو جدااااا وواقعى اووووى
انا بس اللى مكنتش مركزه معاه او ممكن ماده الدراما اللى درستها خلتنى افهم الافلام بشكل تانى بس بجد فيلم رائع