Friday, July 14, 2006

تاج ولسه داير

استكمالا لمسيره تاج ودا ير أنا عجبنى التاج ده وحبيت اعمله
افتح اقرب كتاب ليك على الصفحة 18 السطر 4
مفيش كتب جنبي عشان افتحها
مط ذراعك قدر ما تستطيع
اوك..... آه أديني خبط في الحيطه حلو كده
ما آخر ما شاهدته على التليفزيون؟
مسلسل الست اصيله
بدون أن تسترق النظر كم الساعة ؟
حوالي 10.30 م
وكم الساعة فعلا ؟
الساعة 10.48 م
باستثناء صوت الكمبيوتر ماذا تسمع الآن ؟
صوت التكييف و صوت الأغاني اللي مشغلاها
متى خرجت من المنزل آخر مره ؟ وماذا كنت تفعل ؟
أول امبارح وروحت السينما مع أصحابي
قبل مباشرتك لهذه الاسئله اى موقع كنت تتصفح ؟
البلوج بتاع محمد مفيد
ماذا ترتدى ؟
أكيد هدوم
هل حلمت أمس ؟
مش فاكره والله
متى آخر مره ضحكت ؟
من شويه
ماذا فوق الجدران ؟
صور وشهادات تقدير
هل لاحظت شيئا مؤخرا ؟
الخوف من المستقبل بقى منتشر بين الناس بشكل غريب
ما رأيك في هذا الاختبار ؟
حلو وعاجبنى
ما آخر فيلم شاهدته ؟
عن العشق و الهوى
إذا أصبحت فاحش الثراء ماذا تشترى ؟
هاشترى طياره خاصة
أخبرني شئ أجهله عنك ؟
المفروض يتقال أخبرني شئ اعرفه عنك
إن كان بإمكانك تغيير شيئا واحد في العالم بغض النظر عن السياسة ؟
هحاول أغير نفوس بعض الناس للأحسن طبعا
جورج بوش ؟
رئيس أمريكا
لو كان وليدك الأول فتاه ماذا تسميها ؟
سارة
ولو كان صبيا ؟
حازم
قد تفكر في العيش في الخارج ؟
آه نفسي أعيش في أسبانيا أو إيطاليا أو تركيا
ماذا تتصور أن يقول الله عندما تقفي بين يديه ؟
يا رب يقولى " أنتي من عبادي الصالحين"
أربعة أشخاص تمرر لهم الدور ؟
اى حد يعجبه التاج ويحب يعمله

3 comments:

Nouran said...

انت ع النت دلوقتي ولا ايه؟
شفتي تاج حلو والله انا لما عملته كنت خارجة من صدمة امتحان الميكانيكا زي ما انت عارف :(
لو ينفع نفوس الناس تتغير مكانش حد غلب بس لو قدرتي اعملي كده :)

Adel said...

دودي مدونتك لذيذة جدا ولو ممكن تمرري لي التاج ده لاني مفروس وطلبته كام مرة ومحدش عبرني ههههههه ولك ارق تحياتي

DoOoOoOdY said...

* نوران
هههههههههههه
انا عارفه طبعا الحاله بعد الميكانيكا

* من زمان
طبعا امررلك التاج واى خدمه يا باشا