Tuesday, July 11, 2006

حكاية قطة

معرفش اذا كانت نوران حكتلكم عن رعبها من القطط ولا لأ المهم انها بتموت من الخوف منهم معرفش ليه مع ان القطط جميلة جدا وانا بموت فيهم.وحكايات نوران مع القطط كتيرة منها السنة اللى فاتت بعد درس الكيمياء كانت الساعة حوالى 12.5 (مساءا) والمكتبة اللى كنا بنصور منها كلنت ادام بيتها وقالت لنا انا طالعة اجيب حاجات من البيت عقبال متخلصوا وبعد5دقايق لقناها نازلة ووشها احمر اوى وبتقلنا حد يطلع معايا لحسن فيه قطة سودا وقفة وشكلها غريب ومعندهاش صوت طبعا موتنا من الضحك وطلعت معاها ايه صاحبتنا.وله لما عرفت انى جبت قطة كان يوم كوميدى وكانت قاعدة هتموت من الخوف.كفايه كده خليها هيه تكمل لحسن تزعل.اوعى تزعلى يا نورا ده انا بحبك.

3 comments:

Nouran said...

والله القطة كانت بتنونو من غير صوت انا استجمعت شجاعتي وجيت اهشها بصتلي بعنيها لقيت عندها عين واحدة مش ليا حق

DoOoOoOdY said...

يمكن طب وكوكى بتخافىمنها ليه برده بعين واحدة

Anonymous said...

دة حقيقى يا نوران
حرام عليكى دة انا بعشق القطط جدا جدا جدا
بحس انها اكتر المخلوقات صراحة و بجد دى مخلوقات جميلة جدا جدا
رونا