Saturday, August 5, 2006

مش عارفه اكتب عنوان

امتنعت عن الكتابه فى الفتره السابقه بسبب حاله التخبط التى لازلت امر بها حتى الان ولن توضع لها نهايه الا يوم الاحد القادم
المهم حبيت اخرج من المود ده قولت اروح السينما المهم اخواتى شبطوا فيه وروحنا فيلم كريم عبد العزيز "واحد من الناس" الفيلم اكتر من رائع بجد كريم كان تحفه والعسوله منه شلبى كانت جميله اوى والولد الصغير ابن كريم فى الفيلم زى السكر الفيلم بيتكلم عن حرب رجال الاعمال وانهم متحكمين فى البلد وحاجات من دى المهم خرجت من السينما مودى احسن شويه وانا مروحه من المول قابلت صديقى العزيز "احمد عادل" بالرغم ان المقابله كانت سريعه جدا الا انى اتبسط جدا لما شوفته
لما رجعت البيت لقيت الزمالك مغلوب فى الماتش وطبعا اتبسط جدا
وبالرغم من كل ده افرح شويه ويرجع المود ينزل الارض تانى لما افتكر الموضوع اللى مزعلنى ان شاء الله احكلكم عليه لما يخلص على خير ان شاء الله

تهنئه واجبه
الف الف مبروووووووووووووووووووك لنادى الزمالك ولكل الزملكاويه على الهزيمه الاولى فى الدورى على ايد فرقه تعبانه جدا والبقيه تاتى

تهنئه تانيه
مليون مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووك للنادى الاهلى على الفوز الاول فى الدورى والدورى لينا السنه دى ان شاء الله برده

دعاء
ارجو من كل واحد يقرا البوست ده يدعيلى ان ربنا يحل ازمتى ويخرجنى منها على خير

6 comments:

Anonymous said...

ألف سلامه عليك يا جميل يارب تبقى كويسه وتفكى من المود ده.
فى حين مأنت بتتفرجى على الفيلم التحفه اللى كل الناس أجمعت على انه فيلم تحفه انا كنت بتفرج على فيلم جعلتنى مجرما فيلم لزيز وشغال بس ما تضحكتش منه قد ما ضحكت لما عرفت ان الزمالك أتغلب أنا اهلااااااااوى من الصميم.
ربنا معاك

Nouran said...

ايه يا بنتي اخر مرة كلمتك كنت زي الفل كل ده علشان مخرجتش معاكي النهاردة حقك عليا انا اسفة يا ستي ده انت بنتي الاولانية مقدرش ازعلك
اخيرا شوفتيه مبروك يا امي مش كنت بعتيلي مسج وقولتيلي كنت نطيت عندكوا انا قاعدة النهاردة معملتش حاجة ولا احنا بقينا نعرف الاخبار من ع النت واكيد الدكتور احمد كان كويس هكلمك علشان اعرف عملتي ايه ف الفيلم من غيري
وشكرا ع التنفيضة معلقتيش عليا ليه مش اانا موصياكي تعليق طويل عيب كده يا رضوى مش هينفع كده :) هبقى اخرج معاكي المرة الجاية علشان متزعليش ماشي

مـحـمـد مـفـيـد said...

مفيش كوره في مصر غير النادي الاهلي بعد اسبوعين هتلاقي الاهلي في وادي والباقي في وادي
اما بالنسبه ليكي فغالبا ما يتعرض الانسان لمثل هذه الحالات لكن اتمني منكي الخروج منها سريعا

Gid-Do - جدو said...

دودى
اية الاخبار؟ النهاردة الاثنين

DoOoOoOdY said...

*wa3d el3oyoon
طبيعى لازم تضحك لما تعرف ان الزمالك اتغلب ما الفيلم الكوميدى بتاع الزمالك لسه مخلصش.يا بشمهندس مصر كلها اهلاويه مش احنا بس

*nouran
ما تبقيش تسيبينى تانى اخرج لوحدى ياماما نوران ومعلش على العدم التعليق على البوست كل لما اجى اكتب التعليق النت يفصل متزعليش يا ستى

*محمد مفيد
كلامك صح الزمالك فضله الموسم ده ويبقى طى النسيان وانا كمان اتمنى اخرج من الازمه دى بسرعه

*epitaph
مرسيه على تعبك معايا بس المعلومه طلعت صحيحه ومبروك ليكى انتى كمان ولكل الاهلاويه

*جدو
الاخبار هاكتبها فى البوست الجديد

Radwa said...

حبيبتى دودى ربنا معاك يا رب ويحل ازمتك ويخرجك منها بس انتى مش تحاولى تدمجى نفسك فى المود دا اوى ومش تسلميلوا وخليكى فريش وربنا هيوقف جنبك ويحل ازمتك