Sunday, September 17, 2006

حفل الاستقبال

هييييييييييييييه النهارده كان اول يوم فى الجامعه اينعم مكنش فيه محاضرات بس كان يوم جاااااااااااامد جدا
كانوا عاملين لنا النهارده حفله استقبال وكانت جميله اوى " اليكم الحفله بالتفصيل "
بدات الحفله طبعا بالترحيب بالطلبه الجداد عن طريق امينه اتحاد الطلبه وبعدين كلمه عميده الكليه د/ ماجى الحلوانى والوكلاء والدكاتره وبعدين تكريم طلبه الثانويه العامه الاوائل وكان فى المكرمين بنت جايبه 411 من 410 فاشله مش كده ؟؟! يالا ما علينا المهم بعد رغى كتير وافلام تسجيليه عن الكليه وتكريم اوائل الدفع السابقه استئذن الدكاتره كلهم والعميده والوكلاء وافتكرنا ان الحفله خلصت لكن لقينا ان بتوع اتحاد الطلبه بيقولوا خليكم الحفله لسه مخلصتش ومش قادره اقولكم على الحصل بعد كده دى جى واغانى ورقص وغناء ولا كاننا فى فرح او عيد ميلاد بس العيشه كانت لذيذه
وطبعا مواهب الكليه صدعتنه بس كان فى ولد صوته حلو ودمه خفيف وخلى المدرج كله واقف على رجل وبعدين لقناهم بيقولوا انهم هيعرضوا فيلم " واحد من الناس " اللى يحب يتفرج عليه يخليه قاعد بس انا بصراحه مقعدتش عشان انا شوفته قبل كده وكنت خلاص هاموت من التعب
بس عارفين اكتر حاجه غاظتنى اوى ان مصطفى شعبان مجاش انتوا طبعا عارفين انه خريج الكليه عندنا ومتعود يحضر حفله الاستقبال كل سنه بس اعتذر عشان مسافر يحضر المونتاج بتاع فيلمه الجديد بس هما قالولنا انه وعدنا بحفله بعد رمضان ومحضرلنا مفاجاه كبيييييييره جدا وادينا هنستنه
وده كان اول يوم ليه فى الكليه واوعدكم بالمزيد من الاخبار من داخل اسوار كليه الاعلام جامعه القاهره

11 comments:

Nouran said...

انتوا اصلا كلية الروقان يا ستي ده مش حقد دهي سخااافة والله هفتقدك يا دودي انتي ف حته وانا ف حته انا هعيط
:(

DoOoOoOdY said...

* NOURAN
والله وانا كمان هعيط بس احنا هنتقابل كل ما الظروف تسمح زى النهارده كده ولا ايه؟؟

Anonymous said...

دايما اليوم الاول فى الكليه بيبقى كويس وده بيبقى لانه جو جديد حلو غصب عنك
الايام الجايه محتاجه انك أنت اللى تخليها حلوه عليك
شله حلوه ومحترمه وصدقينى حتعيشى فيها

Anonymous said...

دودى أنت ونوران حتخلونى اعيط ليه ما تقلقوش حتشوفوا بعض مافيش مشاكل

الســـاحر said...

مصطفى شعبان ياسلام...دا احنا حتى عندنا مابيجبوش حتى عائشه الكيلانى...بلا ارزاق...المهم ربنا يوفقك وانا شايف انك داخله الدراسه بتفاؤل وده جميل ...وربنا يوفقك

عازفة الكمان said...

ايه الروقان ده يلا حقكوا بردك هيسوا شويه قبل ال...ل

Ensan said...

فى الاول دى اول مرة ازور المدونة دى
وبعدين ..... واااااااااء , هوة انا كل مااروح
حتة الاقى الناس فرحانة بالسنة الجيدة , طب انا ذتبى ايه انى لسة ماخلصتش السنة القديمة
طيب لما ابدأالسنة الجديدة ( فى نص رمضان كده ) هأ‘مل انا كمان موضوع :) ولا ايه
بى.اس : نوران ودودى ماتخافوش هاتتقابلو كتير ,مفيش اكتر من التزويغ من المحاضرات :)

مداح القمر said...

جاتنا نيله فى حظنا الهباب..ههههههه..بجد انا فرحان ان اول يوم عجبك وعلى فكره دايما اليوم الاول بيحدد الاسنين اللى جايه كلها وطالما كان حلو وعجبك يبقى ان شاء الله ربنا ح يوفقك لانك اكيد تستاهلى

Nouran said...

انسان حرام عليك ازوغ والاخوة المدونين كلهم مخوفني من هندزة ازوغ وتضمنلي انجح ؟؟

أم أحمد said...

علي فكرة ايام الكلية عمرها ماهتتعوض فماتغيبيش
وبكرة تقوللي ام احمد قالت
وكل سنة وانتي طيبة

DoOoOoOdY said...

* الباشمهندس محمد
ربنا يسهل بقى يا بشمهندس والله احنا عيطنا بالنيابه عن الناس كلها

* الساحر
يارب يوفقنا كلنا فى دراستنا

* الاستاذه رشا
بكره نطحن وكل ده يطله على دماغنا ياله هنعمل ايه بقى

* انسان
شرفتنى بالزياره وانا مستنيه موضوعك عن السنه الجديده بس فيه مشكله انا مش هينفع ازوغ من المحاضرات انا عندى 20 درجه على الغياب مشكله صح

* الدكتور احمد
ربنا يخليك يا دوك

* سهر
وانتى طيبه واحمد طيب وكلكم طيبين