Thursday, September 7, 2006

دكتور نفسانى حضرتك

بعد الخروج من دوامه الاحزان وبعد تصليح الكمبيوتر حبيت اعمل التاج اللى بعتهولى الباشمهندس محمد واحب اقوله مرسيه اوى على التاج ندخل فى الموضوع بقى

هل انت عقلانى اكتر ام عاطفى ؟
كنت عاطفيه زياده عن اللزوم فى الاول بس دلوقتى حكمت عقلى وعملت خليط ما بين الاتنين لانى لقيت ان العاطفى مبقاش ينفع فى الزمن ده ممكن نقول انى خليط بين العقل والعاطفه

صف شخصيتك فى خمس كلمات ؟
سؤال صعب جداااااااااااااا بس هاحاول على قد مقدر انا والعياذ بالله من كلمه انا " طيبه – اجتماعيه – عصبيه – كنت رومانسيه – مش عارفه اكتب حاجه تانيه ممكن نوران هى اللى تكمل وتقول الحاجات دى صح ولا

اذا كان لكل انسان شبيه من الحيوانات اى حيوان يشبهك ؟
السؤال ده مش عجبنى خالص لان ربنا كرم الانسان وخلاه احسن المخلوقات الموجوده على الارض فطبيعى ان مش هيكون ليه شبيه من الحيوانات

ما هو لونك المفضل؟
بحب الازرق اوى وبالذات لون السماء ولون البحر

هل انت اجتماعى اكثر ام منعزل ؟
انا الحمد لله اجتماعيه وبحب الناس اوى وبحب اللمه جدا ومبحبش العزله غير وانا زعلانه او مضايقه بس

ماذا يشكل اصدقائك بالنسبه لك ؟
حاجه مهمه اوى فى حياتى

هل انت مرتبط بعائلتك ؟
اه الحمد لله مرتبطه بيهم جداااااااااااااا هو فيه حد يقدر يعيش من غير اهله ربنا يخليهم ليه يارب

هل انت عصبى اكتر ام هادئ ؟
انا عصبيه جدا جدا جدا بس انا من النوع اللى يطلع يطلع وينزل على ما فيش يعنى اتعصب شويه وازعق وبعدين ولا كأن فيه حاجه حصلت ....... مجنونه مش كده

هل تفضل فصل الشتاء ام الصيف ؟
بحب الشتاء جدا بيبقى هادئ وجميل ممتع بجد وانا بحب اروح اسكندريه فى الشتاء جد اعشان المطره اللى انا بحبها جدا بجد فصل الشتاء احلى من الصيف حتى فى اللبس

متى اخر مره بكيت فيها ؟ ولماذا ؟
اخر مره بكيت فيها عند سماعى خبر وفاه محمد عبد الوهاب ودى اكتر مره فى حياتى كلها اعيط العياط الهستيرى ده ربنا يرحمه ويخفف عنه ويرحمنا احنا كمان

فى الاخر احب اقو ل للباشمهندس محمد الف شكر على التاج الجميل ده ومعلش انى اتاخرت فى عمله معلش الظروف كانت ملعبكه خالص ربنا يجعلها اخر الاحزان بقى ويخليلى الكمبيوتر وما يبوظش تانى

18 comments:

Anonymous said...

تعرفى أنها حاجه علميه أن العصبى طيب القلب وليه مش رومانسيه زى مأنت دى الرومانسيه حاجه جميله ولو شايفاها حاجه بتتضعفك ماتبينهاش لحد
والله سؤال الحيوانات أنا ما أعترضتش عليه بس بجد صعب أن حد يحكم على نفسه
بلااااااااااااااااااااش عصبيه عشان صحتك حتى وأوعى تبقى زيى وتتعصبى على نفسك من جوه يعنى
أنا حكتب قريب عن الاغنيه بتاعت حماقى

DoOoOoOdY said...

صعب انك تخبى الرومانسيه ما علينا انا مستنيه تحليل الاغنيه يا بشمهندس اوعى تتاخر علينا بقى وادعيلى ابطل عصبيه انا كنت الاول زيك كده بتعصب من جوه ولما قالولى انى ممكن اعيه بقيت بخرج عصبيتى شفت بقى

مـحـمـد مـفـيـد said...

كم انتي رائعه وحساسه

DoOoOoOdY said...

مرسيه بجد يا محمد مش عارفه اقولك ايه

Nouran said...

ايه يا بنتي غيرتي الصورة ليه ههههههه اكتبي اعتذار ليا علشان انا كمان بعتلك التاج واجاباتك كلها صحيحة هتاخدي الفول مارك :)

DoOoOoOdY said...

* nouran
تغيير يا بنتى الواحد بيحب يغير بقى
اعتذااااااااااااار كبير جدا الى الباشمهندسه نوران انى مشكرتهاش على تمرير التاج ناسف لهذا الخطا الغير مقصود

*مداح القمر
بتحب اللون الازرق يبقى بصره ويارب تكون اخر الاحزان يارب
اما موضوع الكليه فالحمد لله التحويل اتقبل وبقيت فى اعلام القاهره

Dr. Tantawy said...

بتحبي الازرق .. و الشتا .. انتي كده جبتي من الآخر بجد :)) احييكي على ذوقك
فاضلك بس تكوني شخصيه هاديه و مش عصبيه .. ساعتها هتبقى بجد زي اميرات الافلام :)) ربنا معاكي

أجدع واحد في الشارع said...

ياةةةةةةةةةة
بجد جميله

DoOoOoOdY said...

* zangolaa
ادعيلى بقى انى ابطل العصبيه ولو ان الموضوع ده صعب شويه بس اهو انا بحاول

* ابن الشارع
مرسيه

DoOoOoOdY said...

* جوجى الجميله
انتى اللى جميله ورقيقه والله يا جوجى

MAKSOFA said...

رقه وحساسيه تفوق الحدود
ورومانسيه مازالت موجوده رغم تحكيم العقل ، وحب اللون الأزرق دليل علي صفاء النفس

DoOoOoOdY said...

مش عارفه اقولك ايه مرسيه

أجدع واحد في الشارع said...

دودى هو انتى لسه زعلانة منى ولا ايه

Anonymous said...

أنت فين وحشتين موووووووت
الجديد بقى

Gid-Do - جدو said...

دودى

انا اجاى اقولك كل سنة وانت طيبة علشان رمضان وارجو ان يكون موضوع الكلية اصبح واضح السن ولا اعلام
وربنا يوفقك

Nouran said...

ايه يا بنتي انت مش بتكتبي ليه انت اتعديتي مني ولا ايه ممكن اقول لجدو حاجة
رضوى الحمدلله وبعد معاناه ماداتش كتير حولت اعلام وكمان عندها اجازة يوم السبت يا جدو

الســـاحر said...

انا ملاحظ ان معظم اجاباتك كانت عقلانيه اوى ومفيهاش هزار زى البعض ...وده اكيد بيعكس شخصيتك
وياريت تبطلى العصبيه يا ام قلب طيب

DoOoOoOdY said...

* اجدع واحد فى الشارع
ليه بس ربنا ميجبش زعل انا بس بقالى فتره كبيره مختفيه وادينى رجعت

* epitaph
مشاغل بقى ؟؟ معلش
ايوه استعديت حضرت الشنطه والهدوم واللبس كمان.شوفتى انا شاطره ازاى

* wa3d el3yoon
الجديد اقرا البوست الجاى ومرسيه على سؤالك

* جدو العزيز
وحضرتك طيب يا جدو ربنا يجعل ايامك كلها سعاده
خلاص يا جدو انا بقيت اعلام رسمى

* nouran
معلش يا هندسه ادينى كتبت بوست جديد

* الساحر
اهلا بيك فى مدونتى ويارب ابطل عصبيه