Friday, November 23, 2007

خدنى الحنين

خدنى الحنين ......................... للمه العيله الكبيره
خدنى الحنين............................ لاصحابى القدام
خدنى الحنين ................................. لبيتنا القديم
خدنى الحنين ........................... لمدرستى القديمه
خدنى الحنين ............................... للمه اصحابى
خدنى الحنين ................. لاحلى ايام عشتها فى حياتى
خدنى الحنين ............................. للطيبه والصدق
خدنى الحنين .......................... للحـــــــــــــــــب
ولسه الحنين واخدنى وهيخدنى لحاجات كتيييييييييير

7 comments:

mohamed alhaddad said...

الحنين للماضى شئ عايش جو كل واحد
الحنين للماضى والزكريات حاجه جميله أوى
أنت قولت اكتر حاجات ممكن تشد الواحد للماضى وخصوصا الاصحاب والمدرسه وعشان كده انا عملت اغنيه عن الموضوع ده
بجد انت جيت فى نفس المنطقه اللى فكرت فيها قبل كده

ronnata said...

ياربي حنين فى النت و حنين فى الكلية
يابنتى نمرة حنين معايا لو كنتى نسيتيها
بس بجد
انا عندى حنين جامد للذكريات الماضية
بس الحلوة بس
و ذكرياتنا مع بعض الشلة كلها
بجد ايام لازم نحاول نجددها

مداح القمر said...

دايما بسأل نفسى هو الحنين بيكون لشىء عيشته قبل كدا ولا لشىء ما عيشتوش ونفسى اعيشه
من كلامك واضح ان حنينك لحاجات كلها عيشتيها...حاجات كلها عيشناها وزيك بالظبط بنحن ليها
بس انا حاليا بياخدنى الحنين لحاجات كتير اوى ماعيتهاش وغيرى عاشها..دا انا بحن لبنى ءادم كان بيحبنى اوى ودلوقت مش لاقيه...البنى ءادم دا انا
ماعليييييينا...روح كلامك وانتى بتتكلمى عن الذكريات فى اى بوست بتبقى بجد جميله اوى

DoOoOoOdY said...

* البشمهندس محمد
بجد الحته الاولانيه اللى انت عامله فى الاغنيه دى تجنن
كملها وسمعهالى بقى
وفعلا الحنين للماضى شئ عايش جوه كل واحد فينا

DoOoOoOdY said...

* راندا
مش هاقول اكتر من ياريت

DoOoOoOdY said...

* الدكتور احمد
ثانكس يا احمد
وتصدق انا كمان عندى حنين لنفسى :(

زى الهوا said...

الحنين لانى ارجع طفله مش شايله الهم

الحنين لانى ارجع طالبه اكبر مشكله عندى الامتحان وهاعمل فيه ايه