Saturday, August 11, 2007

رسااااااااااااااله

انساك لا يا حبيبى طول ما انت حبيبى انا مش هانساك
فى قلوب مهما هتنساها هتعيش تلقاها دايما فاكراك
حكايات عمرى اللى فات معاك وبقولك يا حبيبى مقولتهاش غير ليك
حكايات وذكريات وياك بتقولك وانت عارف انا اقرب حد ليك
وياك انا عشت حياتى فى النور يا حياتى وفى حضن عنيك
وهواك كان هو هوايا كان كل منايا تيجى عينى عليك
انساك ازاى يا حبيبى هو احنا حبيبى هانحب جديد ده هواك
بقى عندى حكايه طول ما انت معايا او وانت بعيد
حكايات عمرى اللى فات معاك وبقولك يا حبيبى مقولتهاش غير ليك
حكايات وذكريات وياك بتقولك وانت عارف انا اقرب حد ليك
حكايات عمرى اللى فات معاك وبقولك يا حبيبى مقولتهاش غير ليك
حكايات وذكريات وياك بتقولك وانت عارف انا اقرب حد ليك

14 comments:

Anonymous said...

ايه ياست دودى الجمال والرومانسيه دى كلها ربنا يسعدايامك كلها يارب وتكون رسايلك كلها جميله كده

mohamed alhaddad said...

بجد الاغنيه دى حلوه أوى أنا أول ماسمعتها يعنى كنت بقول جميله بس مش أوى يعنى
بعد كده أقتنعت بيها اوى أصلا مجدى النجار ده كان بيشتغل مع عمرو دياب من زمااااان هو تقريبا اللى كاتب أغنيه زكريات لعمرو من 93
بجد أنت جبت البوست فى جون
تحياتى

شاب نفسة يحقق حلمة said...

يوست روعه بجد ابدعتي في اختيارك للاغنيه
وبجد كده شكلك رومانسيه اوي

تحياتي ليكي

مـحـمـد مـفـيـد said...

ايه الرومانسيه دي

مبروك للاهلي

Nouran said...

بعته لمين الرسالة ديه ؟؟؟؟؟
خيييييييييييييييييييير :)
اكيد ليا (واحد مطلع لسانه )هههههه

DoOoOoOdY said...

* ام عهد
ربنا يخليكى يا ام عهد
ربنا يسعد ايامنا كلنا

DoOoOoOdY said...

* احمد باشا
حرام عليك الاغنيه دى جامده جداااااا
انا من اول ما سمعتها عجبتنى جدااااا وحسيت انها قريبه منى اووووى
وفعلا مجدى النجار ده راجل تمااااااااام

DoOoOoOdY said...

* طارق
ميرسيه يا طارق ربنا يخليك:)

DoOoOoOdY said...

* محمد مفيد
ههههههه تغيير شويه يا محمد

ومليوووووووون مبروووووووك للاهلى ولكل الاهلاويه

DoOoOoOdY said...

* نورا
هههههههههههههه
ملكيش دعوه بعتاها لمين
واحد مطلع لسانه
هههههههههههههه

mohamed alhaddad said...

هههههههههههههههههههه
أنا محمد مش أحمد أنت بتنسى ولا ايه؟؟
هههههههههههههههههههههه

أنا ماكتبتش أى حاجه فى المدونه لسه بس لو عايزه تنضمى للمدونه مافيش مشكله خااااااالص ده يبقى لينا الشرف حتى عضو من النادى الاهلى وأعتقد أحمد مش حيمانع يعنى

عشان نعرف تنتفق على الموضوع ده الميل بتاعى أهو
pepoo_17@hotmail.com
أنا ببقى فاتح على طول تقريبا
أوكى

DoOoOoOdY said...

* محمد
سوووووووورى معلش اللخبطه بقى
انا هاعملك اد ونتكلم

نورهان مفيد said...

ياصباح الرسايل الجامده مووووووووت
أيه يا دودي الجمال ده
هي بصراحة الاغنية حلوة وتستاهل
بس مين بقي اللي يستاهل الاغنية دي والحب اللي فيها

يااااااااااري يا ستي كل رسايلك تبقي كدهمن نوع عمرو مش نوع حماقي

rOshe said...

el o3'nya de gmda gdn w ana asln men 3sha2 3mr