Wednesday, July 18, 2007

تااااااااااج جديد

بناء" ههههههههه حلوه بناء دى" على طلب حضرات الباشمهندسين نوران ومحمد هاعمل التاج ال 3 فى 1 ده
نبدأ بسم الله الرحمن الرحيم

مين احب شخص لقلبك؟
بعد ربنا سبحانه وتعالى والرسول عليه الصلاه والسلام
طبعا بابا وماما واخواتى
ونوران انتيمتى
واصحابى الجمال
انسان مستعد انك تضحى بحياتك - وركز فى كلمه حياتك دى - عشانه؟
معتقدش ان التضحيه بالحياه سهله اووووووى كده
بس طبعا لو بابا او ماما او حد من اخواتى او اصحابى العزاز عليه اووووووى
بجد مش هتردد ان ادفع حياتى عشانهم
انسان كرهته لدرجه الجنون وتمنيت لو تمسك سكينه وتنقض عليه وتغرزها فى قلبه وتقف تبص على جثته عشان تشفى غليلك؟
هههههههههه يا ساتر ايه السؤال الدموى ده؟؟؟؟؟؟؟
هو الموضوع موصلش للدرجه دى يعنى
بس انا بجد كرهت شخص جداااااااااااااا بس موصلتش للدرجه دى
ما هو اجمل كتاب قرأته لبشر ومحتفظ بيه حتى الان؟ متعلق بيه وبتقراه كل فتره؟
مفيش لانى للاسف مش غاويه قرايه
اهم جهاز منزلى انت متعلق بيه وبتستخدمه كتير؟
الكمبيوتر طبعا ادماااااااااان والتليفزيون وال mp3
شئ تحس بالراحه النفسيه لما تنظر اليه؟
بحر اسكندريه بليل وفى عز الشتا
مكان تحس فيه بالحنين الى شئ لا تدرى ما هو وذكريات جارفه الى شئ؟
مدرسه فضل الحديثه مدرستى اللى فضلت فيها لحد اعدادى انا بحن اوووووووى للمكان ده
وكمان شقتنا القديمه لان فيها اجمل ذكرياتى
اجمل مدينه زرتها داخل مصر؟
بمووووووووووووووووت فى اسكندريه وخاصه فى الشتا بتبقى روعه
اجمل مكان طبيعى رأيته فى مصر؟
لحد دلوقتى مشفتش احلى من بحر اسكندريه ممكن يكون فيه اجمل بس انا مشوفتش
شخصيه كرتونيه بتحبها؟
ييييييييييه مش بحب الكرتون خالص
الوحيد اللى بتفرج عليه كونان عشان ببقى عايزه اعرف مين اللى قتل ههههههههههههه
نوع هاتفك المحمول؟
ليه يعنى السؤال ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
عامه موبيلى نوكيا n70
سرعه بروسيسور جهازك؟
مممممممممم
مش عارفه بصراحه
مساحه هارد جهازك؟
تقريبا 80
المساحه التى تشغلها المواد الاسلاميه على جهازك؟
مممممممم
مش كتييييير بصراحه
نفس المساحه السالف ذكرها فى قلبك الاجابه لنفسك عشان الرياء يا اخوانا؟
ممممممممممممم
معتقدش ان فيه علاقه بين ده وده
يعنى مش معنى ان مساحه الحاجات الدينيه على جهازى مش كتير ده معناه انها نفس المساحه اللى فى قلبى
اهم هدف انت حاطه لحياتك دلوقتى؟
عايزه ابقى مخرجه كبيرررررررره
مواصفات فتى احلامك؟
نفسى يكون طويل وقمحاوى وعنيه عسليه ومركزه كويس
ويكون رومانسى بطريقه معتدله يعنى ويقدر يحتوينى ويحسسنى انه ضهرى وامانى
وطبعا يكون اهلاوى لان لو زملكاوى مش هننفع لبعض خالص ههههههههههههههههههههههه
شعورك لما تسمع كلمه مصر؟
على حسب الموقف
لما تسمع كلام عن اليهود؟
بقول حسبى الله ونعم الوكيل
لما تشوف ضابط شرطه؟
عادى يعنى
لون البطانيه اللى بتتغطى بيها فى الشتا؟
ههههههههههههههههههه ايه السؤال ده؟؟؟؟؟؟!!!!!!
لونها احمر فى اسود
لون الجوارب والشرابات المفضل لديك؟
شراب اديداس لونه ابيض فى لبنى
احساسك اذا داست رجلك ع مخلفات حيوانات ... ولا مؤاخذه؟
يععععععععععععععععععععععععععععع
ايه القرف ده؟
ده انا ممكن اكره حياااااااااتى
يععععععععععععععععععععععععع
افكارك تجاه شاب ماشى فى الشارع لابس جلابيه بيضاء قصيره وله لحيه وبجيبه سواك وفى ايديه مصحف؟
مش عارفه على طول بييجى فى دماغى سؤال؟
لو الرسول عليه الصلاه والسلام كان موجود دلوقتى كان هيواكب العصر ولا لا؟
وعامه ربنا يهدى الجميع ونفضل متمسكين بدينا
احساس يراودك فى اشاره مرور مغلقه بسبب مسئل كبير؟
بقول حسبى الله ونعم الوكيل
من اكتر 6 اشخاص بتحبهم؟
طبعا بعد ربنا سبحانه وتعالى والرسول عليه الصلاه والسلام
ماما وبابا واخواتى
والانسه نوران انتيمتى
واصحابى الجامدين
وطبعا طبعا عماااااااااد متعب حبيب قلبى
هل انت سعيد؟
والله انت متقلبه جدااااااااااااااااااااااا
يعنى انسانه موديه جدااااااااا انا ومودى بقى
لو اجتمعت انت ةحسنى مبارك فى مكان واحد هتعمل ايه؟
ولا حاجه
لو معايا مليون ونصف هتعمل ايه؟
مش عارفه والله
بتحب مصر؟
اه بحبها
انتى مسلمه؟
اه الحمد لله
ليه؟
والله انا اتولدت لقيت مامتى وبابايا مسلمين
بس انا ارتبط بالدين ده جداااااااا وبحبه جدااااااااااا وبحمد ربنا انى مسلمه
مين اكتر شخصيه متقدرش تستغنى عنهم؟
بابا وماما طبعاااااااا
اكتر موقف محرج؟
ههههههههههههههههه لما كنت رايحه اقدم فى التدريب بتاعى ولما وصلت هناك واطلب منى الورق افتكرت انى نسيته
ياااااااااااااااااه ده كان حتت موقف
لامنيه التى تتمنى تحقيقها؟
نفسى اروح اعمل عمره او احج
التاج يتمرر لمين؟
مداح القمر
الساحر
شاب نفسه يحقق حلمه
ونورهان مفيد
واى حد عايز يعمله
دعوه عامه
ندعوكم انا ونوران لبلوجنا الجديد لمشترك " شخابيط"
تشرفونا
وادى اللينك

16 comments:

Nouran said...

ايه جكايه اممممممممم ديه ؟؟
ايه يا بنتي انت شكلك مهيسة وانت بتجاوبي التاج ده مش عارفة ليه ؟؟

محتطيش لينك للبلوج ليه يا فالحة :)

الســـاحر said...

انا كان نفسى ابقى اول كومنت
وعلى فكره انا عمرى ماعملت تاج
مع ان فى ناس كتير طلبوة منى
لكن علشان خاطرك
مش هعملوة
ههههههههه
لا خلاصان شاء الله قريب

شاب نفسة يحقق حلمة said...

انا والله نفسي اعمل تاج بس حاسس اني مس هاجاوب بصراحه
تحياتي ليكي

Anonymous said...

لا إجاباتك حلوة ماشاء الله

بس دمجتي ال3 تاجات في بعض

انا اتلخبت خالص
اعدت اقول كدا انا في التاني ولا في التالت :D


اول مرة ادخل مدونتك بس جمييله :)

semsem said...

ياااااااااه كل دا تاج

كل تاج وانتى طيبه

Dr. Tantawy said...

الله يخرب بيت عماد متعب اللى طالع زي الخازوق ف كل حاجه كده :P

عموما انا جاي اقولك كل سنه و انتى طيبه .. بس نفسى اتغمت لما شفت اسم عماد متعب .. ف اخدت الهديه و روحت تاني

DoOoOoOdY said...

* نوران
اه فعلا كنت مهيسه جدااااااااااا
وحطيت اللينك يا فندم

DoOoOoOdY said...

* الساحر
معلش يا خالد المره الجايه تبقى اول كومينت
ويلا بقى اعمل التاج
مستنيااااااااااااااااك

DoOoOoOdY said...

* شاب نفسه يحقق حلمه
ليه يا طارق مش هترد بصراحه
جرب وشوف

DoOoOoOdY said...

* زهراء
اهلا بيكى
نورتينى

DoOoOoOdY said...

*سمسم
شفتى ده تاج 3 فى 1 مش اى حاجه
نورتينى

DoOoOoOdY said...

* طنطاوى
ايييييييييه؟
هو انت بينك وبين عماد متعب تار؟؟؟؟؟؟؟؟
مالك مش طيقه كده ليه؟؟؟؟
غريبه اووووووووى

ومليش دعوه انا عايزه هديتى

Anonymous said...

رقيقة قوى يا دودى ...حتى موقفاك المحرجة رقيقة زيك
سلام عليكم

mohamed alhaddad said...

انا قريت البوست من زمااااااااااان بس ماعرفتش أكتب كومينت

أجاباتك جميله وكمنطقيه
بس أجمل حاجه عجبتنى أكتر حد بتحبيه كتبتى بابا وماما وأخواتى وأصحابى هو فى حد تانى مش بتحبيه وبعدين كل دول حد واحد
ليههههههههه
بس اجاباتك عجبانى

عمرو غريب said...

علي فكرة انا قرائت التاج دة اكثر من مرة بس بصراحة المرادي الاجابات معبرة عن شخصية صاحبها

rOshe said...

el tag da 7lw awe w ana kman ya rdwa b3sh2 alex w b7rha w s7 zy m2olty fel shta btkooon agml wbtkooon ndefa awe w btstmt3y feha aktr men el sef...