Saturday, March 31, 2007

مصطفى شعبان " الكليه كليتك"صح كده

اجمد تحيه من اجمد شباب فى جامعه القاهره شباااااااااااب اعــــــــــــــــــلام

والله يا جماعه احرجتونى بذوقكم ده انتوا تجننوا

دى تانى مره اجى الكليه هنا بعد ما تخرجت وبجد اسعد لحظاتى وذكرياتى هنا

سؤال محرج فين الدبله يا مصطفى؟

شفتوا التواضع مصطفى شعبان فى المدرجات بين محبيه وعشاقه

اااااااااااااااااااه الموضوع ده كبيييييييييييير اووووووووووووووى


مصطفى ممكن صوره لو سمحت؟
الصور دى ملخص لاجمد ندوه اتعملت عندنا يوم الاتنين 27/3/2007 واللى كان ضيفها النجم الجميل مصطفى شعبان ابن الكليه عندنا وبجد مصطفى انسان كويس اوووووووى وابن بلد اووووووى ومتواضع جداااااااااااااااااااااا
نورت الكليه يا مصطفى
وطبعا الكليه كليتك







24 comments:

Haitham Abu Akrab said...

ناس كتير في الوسط بتقول عنه كده

لكن كلامك اجمل واكد اكتر
.
.
.
فين ابداعات تاني

مداح القمر said...

ايه دا...كأنى بقرأ مجله من المجلات الكبيره...مصطفى شعبان فنان هايل وابتسامته هى عنوان شخصيته...هو بس يشد حيله وما يقلدش حد وهو يبقى ممثل الاكشن الاول ف مصر

Anonymous said...

كنت متوقعة ان ده يكون رايك
مصطفي من اجمل الناس اللي ممكن تقابليها بشهادة كل من تعامل معه من قريب او من بعيد
وانا لمست ده بنفسي كان عندنا في ندوة جامعه القاهرة كليه اداب قسم تاريخ السنة اللي فاتت وكان موضوع الندوة عن مسلسه العميل 1001
وكانت عن احداث الصراع العربي الاسرائيلي
حضرت الندوة ولمست اد ايه مصطفي حد كويس اوي جدع وتحسيه منك كده مش متكلف مثقف وبيحترم جمهوره وبيقدره
مش بيدور ع الشهرة قد مابيحب يقدم مواضيع هادفة
طولت عليكي بس بجد انا بحب مصطفي جدا ومن النجوم اللي بعشقها واقدرها
وخصوصا لما بيقف اودام مني زكي روح قلبي
واكتر لما بيقول
محدش بيتجرح اوي الا اما يحب اوي
يااااااااه جامد جدا
اسفة اني طولت
وكل ندوة وانتي طيبة

DoOoOoOdY said...

* هيثم ابو عقرب
فعلا مصطفى حد كويس اوووووووى ويستاهل كل خير

DoOoOoOdY said...

* مداح القمر
فعلا مصطفى عنده الامكانيات اللى تخليه الممثل الاول بين جيله وعلى فكره مصطفى مش تحفه فى الاكشن بس لا ده كمان فى الرومانسى والدليل الكلمه اللى قالها فى فيلم احلام عمرنا
محدش بينجرح اوى الا لما بيكون بيحب اوى
والمشهد ده معلق جداا مع الناس

DoOoOoOdY said...

* نورهان مفيد
انتى مطولتيش ولا حاجه براحتك يا جميل
وفعلا يا نور كل الكلام اللى قولتيه عن مصطفى صح جدااا ويمكن اكتر من كده كمان
اما بالنسبه لجمله " محدش بينجرح اوى غير لما بيكون بيحب اوى" مصطفى فجر مفاجاه عن الجمله دى فى الندوه وقال ان الجمله دى مكنتش موجوده فى السيناريو وهو اللى اقترح انها تتقال لانه كان حاسسها اووووى وفعلا احساسه كان فى محله
وطبعا انا زيك بمووووووووووووت فى مصطفى شعبان وكفايه انه ابن الكليه عندنا

Anonymous said...

تصدقي أنا الراجل دة كنت بحبه و ما نيش عارف اسمه؟

آه و الله

بوست جميل

DoOoOoOdY said...

* محمد فوزى
هههههههههههههه بجد مكنتش تعرف مصطفى شعبان يا راجل حرام عليك
على العموم انا هاعرفكم ببعض

مصطفى اقدملك محمد فوزى
محمد اقدملك مصطفى شعبان

ههههههههههههه ايه رأيك بقى؟

أحمد العربي said...

دودي فعلا مصطفي شعبان فنان لطيف وانا عني نفسي بحب اشوفة وبيعجبني قوي دورين لية في مسلسل الحاج متولي وفيلم مافيا بصراحة تحفة وبعد كدة هو فعلا متواضع دي مش تكلف منة

MestKA said...

بلاش يا حبيبتي الحجات دي تنزليها على البلوج انا خايفه عليكي من حقد ناس معقده في هندسه اخر ندوه اتعملت عندهم كانت عن التلوث البيئي وعواقبه واضراره على صحه الفرد والمجتمع يعني لما يشوفوا حاجه ذي كده لكي انتي ان تتصوري ومش هقول حاجه تانيه انتي حره :)

DoOoOoOdY said...

* احمد الغريب
فعلا يا احمد مصطفى متواضع جدااااااا وانا اعجبت بيه اكتر بعد الندوه دى لانه انسان كويس جدا

DoOoOoOdY said...

* mestka
ههههههههههههه ماشى يا ميوى
مش هاكتب على ندوات تانى حفاظا على طلبه هندسه
ههههههههههه

أحمد العربي said...

طيب اعمل اية اكتر من كدة اكتب اسمي بانهي لغة علشان يتقري صح انا عربي مش غريب ههههههههه

DoOoOoOdY said...

* احمد العربــــــــــى
سورى معلش غلطه مطبعيه
ههههههه

نورهان مفيد said...

ازيك يا دودي يا روح قلبي
اخبارك ايه يا حبيبتي
انا اخير ا عملت بلوج في انتظارك يا روحي

Anonymous said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتو
انا اول مره ادخل على موقعك وعرفتو عن طريق موقع نورهان بس عاجبنى جدا وباذن الله اكون من المعلقين عندك دائما لان عجبنى اوى اسلوبك فى الكتابه ربنا يوفقك وفى انتظار المزيد
اما بالنسبه لمصطفى شعبان فانا لم اعرفه شخصيا ولكن عرفته عن طريق افلامه ومن اول ما ظهر وانا معجبه به جدا لانه بسيط وغير متكلف وبيقوم بادوار بتعجبنى جدا
شكرا لكى
ام عهد

Anonymous said...

في الاول اعرفك بنفسي
انا مروة انتيمت نورهان مفيد
ولاني بعشق مصطفي شعبانصممت اعلقلك وياريت تقبليني صديقةللبلوج
احسن حاجة في مصطفي ان عنية هي اللي بتمثل وتمثيله صادق وانه من كتر ما بيتقمص الشخصية متحسيش انه بيمثل
بجد فنان محترم وموهوب وكمان متدين ويعرف ربنا
وانا كمان عرفت انك بتحبي حماقي مووت وده بقي مطربي المفضل
شكلنا هنبقي صحاب طبعا ليا الشرف

DoOoOoOdY said...

* نورهان مفيد
لولولولولوللى اخيراااااااا نورهان عملت بلوج نورتى عالم البلوجات يا نور

* ام عهد
شرفتينى بالزياره ويشرفنى دايما انك تعلقيلى
وفعلا مصطفى ممثل جامد جداااااا وفطرى وتلقائى

* ميرو
اهلا اهلا باصحاب نورهان الجميله
وانتى يا مروه شكلك زى العسل وانا يشرفنى جدااااا اننا نبقى اصحاب ومدام بتحبى مصطفى شعبان وحماقى يبقى هنبقى اصحااب مووووووت ولو بقى طلعتى بتحبى عماد متعب كمان فكك بقى من نورهان وانتيمينى انا ههههههههههه
متزعليش يا نورهان انا بهزر
ومستنيه تعليقاتك يا مروه

ومعلش يا جماعه مفيش جديد عشان عندى امتحانات ميدتيرم ادعوووووووولى

Anonymous said...

ربنا معاكى يادودى وبالنجاح والتوفيق باذن الله ومنتظرين الجديد لما تخلصى امتحانات باذن الله

DoOoOoOdY said...

* ام عهد
ميرسيه ليكى وربنا يكرمنى انا وكل اللى بيمتحنوا الايام دى

mohamed alhaddad said...

على فكره أنا قريت البوست ده وهو كان لسه كومينت واحد بس وأفتكرت انى عامل كومينت تقريبا ما وصلش سورى

أنا داخل بعد فتره كبيره كنت تعبان وبقول حلاقى فاتنى بوستين ولا حاجه من حاجاتك الجميله بس الحمد لله طلعت انت أصلا متأخره فينك بقى؟؟

الســـاحر said...

طبعا دا فنان رائع وانا بحبه جدا
ويابختكوا
ومعاكى حق فى التعبير
مصطفى شعبان الكليه كليتك
وفى النهايه ربنا يدوم عليكى الفرح
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

DoOoOoOdY said...

* وعد العيون
ميرسيه على تعليقك
ومفيش جديد عشان كان عندى امتحانات ميد تيرم بقى وتعذيب يعنى

والف سلامه عليك يا باشمهندس

* الساحر
مش ممكن ملك الرومانسيه رجع بعد طوول غيااااااب
وحشتنا كتاباتك
وفعلا مصطفى انسان جميل بصراحه كده مصطفى ده جااااااااااامد جداااااا

Anonymous said...

بصراحة انا ما بكتبش عن اى حد لكن مصطفى شعبان يستاهل ان الواحد يكتب عنه لانه حبيب الملايين