Sunday, January 21, 2007

حاله وموقف

ذهبت الى مكان لقائنا
اخدت عينى تبحث عنك فى كل مكان
وما ان وقعت عينى عليك حتى انتابنى شعور غريب
شعور يمتزج ما بين السعاده والحزن
سعاده لانى رأيتك بعد طول غياب
وحزن عميق لان فراقنا قد طال
احسست وكأن العالم من حولى قد غلفه السكوت
لم اعد اسمع الا صوتك انت
لم اعد ارى الا وجهك انت
اعلم انه لا مفر من الفراق
ولكن قلبى يأبى هذا الفراق
مازال قلبى ينبض بحبك
ومازال عقلى ينادى باسمك
احبك حبيبى مهما طال الفراق
وسيظل قلبى ينبض بحبك مهما طال الانتظار
الكلام ده مش شعر ولا خواطر دى مجرد فضفضه مش اكتر

14 comments:

Anonymous said...

السلام عليكم
متقلقيش إن شاء الله حلم الدكترة هيكمل إن شاء الله

بمناسبة البوست جميل إن الواحد يفضفض
بس نصيحة علشان أنا أعتبر كل الناس هنا زي إخواتي لو الحلم صعب أو أكيد أنه مش هيتحقق و إن لازم تنسيه
لأسباب كتيرة قوي
حاولي علي الأقل
و بعدين ممكن الحلم يتحقق إن شاء الله
سلام

Anonymous said...

بصي انا لسه مقرتهاش بس داخلة اقولك ارزااااااق ناس خلصت وناس لسه عندها فيزيا انا هقراها بتمعن ف الاجازة انا كنت داخلة ع النت اشوف حاجة وعديت عليكي وابقي اسالي ها يوم الخميس علشان قبل كده هكون بذاكر فيزيا :p

انا نوران ابقي اقلبي جوجل اكونت علشان اعلق علطول بدل اللف ده

DoOoOoOdY said...

* no fear
وعليكم السلام
لا انا خلاص فقدت الامل فى حلم الدكتره ده بعد امتحان الصحافه خلااااااااااااااااااص

وكلامك حلو ومقنع جدا بجد ميرسيه اوى

* الانسه نوران
ان شاء الله ربنا معاكى
وانا مش هاقلب جوجل اكونت عشان انا مش عارفه ازاى لما تخلصى ابقى قوليلى

DoOoOoOdY said...

* نوران
انا عماله ادخل على البلوج بتاعك مش راضى يدخل لو دخلتى عندى قوليلى ازاى
احول جوجل اكونت

وياااااااااااااريت يا جماعه اى حد يعرف ازاى احول جزجل اكونت يقولى
وشكرا مقدما

DoOoOoOdY said...

* ابيتاف
انا عايزه احوله عشان خاطر نوران

وعندك حق والله هكذا هى الحياه

Anonymous said...

جميل أنك تتفضفضى بس الاجمل أنك عارفه أن الفراق لابد منه ما تحوليش تأثرى على نفسك بالسلب بانه لسه فى دماغك لو الموضوع لسه فى أمل أوكى كملى بس لو زى مابتقولى كده يبقى الاحسن أنك تسيبه وتمشى وتنسى وده الاهم
جايز تحسى أنى قاسى القلب بس أنا أتعلمت كده يا أنسى يا منساش يا حب يا محبش
سلام

DoOoOoOdY said...

* الباشمهندس محمد
لا انت مش قاسى القلب ولا حاجه دى المبدأ الصح

Dr. Tantawy said...

انتي بدأتي

شويه و هتسخني .. عنيكي تحمر
و ودانك تلعب .. و دماغك تشتغل

امممممم

الحاله خطر .. الحقي نفسك :)) فيروس الحب جااااااء

مداح القمر said...

اللى خلانى احس فعلا بمصداقية اللى انتى كاتباه لما قولتى شعرت بالسعاده والحزن وهو دا الحب شعور غريب..كهربا مع مامغماطيس فى نفس الوقت...هههههه حلوه الفضفضه دى بس ياسلام لو تكتبى حاجه زيها بس بقافيه بجد هتبقى تحفه

DoOoOoOdY said...

* دكتور طنطاوى
شكرا على ردك

* مداح القمر
شكرا على ردك وياريت اعرف اكتب حاجه بقافيه
ممكن تعلمنى؟

Anonymous said...

هوانا اغيب شوية ارجع الاقي الرومانسية دي كلها بس جميل ورتينا حالات كتير يعني فراق ولقاء ولهفة وفي الاخر اصرار ع الحب رغم الفراق بس جامد البوست وفضفضي كتييييييير احنا مستنيين

Anonymous said...

انا نور علي فكرة بس مش لحقت اكتب اسمي وده تعليقي

DoOoOoOdY said...

* نورهان مفيد
ميرسيه يا نور على الكلام الحلو ده
ومتتاخريش عليه تانى

مداح القمر said...

اعلمك...يا سلام ؟ اكيد طبعا...بس انا مش حاجه اصلا عشان اعلمك...بس ممكن تعلمى من رباعيات صلاح جاهين..واحمد فؤاد نجم...دول ممكن يعلموكى حاجات كتير وانا ف الخدمه طول الوقت