Saturday, November 25, 2006

rose


one rose could say more than thousand words

16 comments:

مداح القمر said...

حلوه اوى الورده دى..وفعلا الورده دى رسول بيوصل رسالتك بامانه..بس انا برضه بحس ان الورده ما وصلتش اللى انا عايز اوصله...وبحس انها اقل بكتير من اللى جوايا...وبحس انى عايز اتكلم واعبر لما اكون حاسس اوى ومش بعرف... يمكن اكون بعرف اكتبها لكن مش بعرف اقولها...مع انى عملتها وانا صغير واديت ورده للبنت ام عيون خضرا اللى حبتها ف ابتدائى..بس لما كبرت حسيت ان المشاعر اكبر من اى حاجه ماديه ف الدنيا..اسف للتطويل..ومبروك على اول بوست..اكيد كان عندك امتحانات..طيب عملتى فيها ايه؟؟

Nouran said...

ايه الروقان ده يا بنتي كل ده علشان رايحة دريم بارك خلاص انت روحتي وجيتي تقدري تقولي حقد بشري انك ف دريم بارك وانا كنت ف الورشة بسمع راجل عنده ذكاااااااااء خارق ربنا يعني يا بنتي

DoOoOoOdY said...

* مداح القمر
ممكن الورده متوصلش كل اللى الواحد عايز يقوله بس ممكن تكون رساله جميله تعبر عن معنى جميل ولا ايه؟
واه فعلا انا كان عندى امتحانات بس الحمدلله عدت على خير

* نورا
ياااااااااااااااااااه.مبروك يابنتى الكمبيوتر اتصلح اخيرا
وبلاش الحقد البشرى ده بقى وان شاء الله الرحله الجايه تبقى معانا

DoOoOoOdY said...

ياسلام يا جوجى انتى تؤمرى

ثوانى بس

ادى احلى بوكيه ورد فى الدنيا لجوجى
مبسوطه يا ستى

مـحـمـد مـفـيـد said...

ما اروع وردتك الرقيقه يا رقيقه

DoOoOoOdY said...

* محمد مفيد
ميرسيه يا محمد

بس انا عايزه اسألك سؤال
هى نورهان فين؟

Anonymous said...

انا موجودة ياقمر وكفاية سؤالك عني انا بس كنت مشغولة شوية حتي لوبصيتي علي مدونة محمد هتلاقيني اخر موضوعين مش علقتله وهو زعلان مني بس انا مش هتاخر عنك تاني قوليلي بقي ايه الورده الجميلة دي ياعم ياعم ع الرمانسية وردة رقيقة زي دي لازم تكون علي مدونة رقيقة زي مدونتك ربنا يوفقكم في عالم التدوين واسمع كده انكم خدتو جوايز كتير طولت عليكي يلا هتو حشيني لا اله الا الله

DoOoOoOdY said...

هاى يا نورهان
نورتى المدونه بتاعتى
ومتغيبيش عنى تانى
اتفقنا
محمد رسول الله

الســـاحر said...

الله الله عليكى
وعلى جمال الصوره وعلى جمال الفكره
اللى انتى عملتيه
احلى من مليون كلمه جميله
واحلى من الف قصيده شعر
الله عليكى
وربنا يوفقك

DoOoOoOdY said...

*الساحر
ميرسيه يا خالد على الكلام الحلو ده
ومستنيه اشعار حلوه من شاعرنا الجميل

elkamhawi said...

the rose is the lover Language and the Silence is the king Language

DoOoOoOdY said...

*elkamhawi
mercie 3ala el kalam el gamel dah
w ahlan beek

الســـاحر said...

انا كتبت حاجه كده يعنى
جديده وياريت تشرفينى بالزياره
وتقوليلى رايك يادودى
وفى النهايه سلامى

DoOoOoOdY said...

اكيد يا خالد هاشوفعا واكيد هتطلع جامده زى كل مره

أجدع واحد في الشارع said...

ايه كل الرمانسية دى يا عم يارب تكون على طول

DoOoOoOdY said...

اهى حالات وبتطلع
ههههههههه