Sunday, October 22, 2006

عيد سعيد

العيد فرحه .................. هييييييييييييييه هييييييييييييييييييييه
واجمل فرحه................ هييييييييييييييييه هيييييييييييييييييه
يجمع شمل قريب وبعيد
سعدنا فييييييييييها
بيخلييييييها
ذكرى جميله لبعد العيد
هاااااااااااااااااااى يا جماعه وحشتونى كلكم ووحشنى جو البلوجات اووووووووى وادى الايام المباركه عدت بسرعه وجه العيد بفرحته وجنانه وخروجاته والكحك بقى والكلام الجامد ده.
كل سنه وكلكم طيبين وبخير وبسعاده ويارب يجعل ايامنا كلها اعياد فى اعياد.
عارفين عندى مواضيع كتيره عايزه اقولكم عليها وحاجات كتير نفسى اكتب عنها الواحد بقى استعاد نشاطه بعد غياب طويل.
عارفين اكتر حاجه حلوه فى العيد الذكريات الجميله اللى حصلت فى الاعياد اللى فاتت من اول لمه العيله عشان يعملوا الكحك لحد البمب والصواريخ والحرب اللى بتتعمل بيهم والمقالب الجامده اللى بنعملها فى الكل وكمان اننا بنشوف ناس ممكن يكون عدى وقت كبير من غير منشوفهم.
وووووووووووو ............. ووووووووووو ............ بس كده
وكل سنه وانتو كلككككككككككككم بخير وسعاده

10 comments:

الســـاحر said...

الحمد لله انى اول كومنت
على فكره انا عامل موضوع جديد
واول كومنت بجد له هديه
كنت هنسى
كل سنه وانتى طيبه ودبدوبك اللى ذى القمر منور وانتى طبعا منوره معاه
ايه الغيبه الطويله دى
بلا حمد لله على اليسلامه
واخيرا كل سنه وانتى طيبه

DoOoOoOdY said...

* الساحر
ياسلام هو انا اطول ان اول كومينت ومعايده من شاعرنا العظيم ده انا يا بختى

بجد كان نفسى اكون اول كومينت عندك بس ملحقتش بقى وضاعت عليه الهديه

ومعلش بقى على الغياب ده كله رمضان بقى وقته ضيق اوى المهم انى رجعت لجو البلوجات تانى

وكل سنه وانت طيب
:)

Anonymous said...

kol sana w anti tayaba

el sa7er dayman al2awel>>sa7er ba2a

Anonymous said...

kol sana w anti tayaba

el sa7er dayman al2awel>>sa7er ba2a

مداح القمر said...

كل سنه وانتى طيبه وسعيده وهنيه وسوسن ومحاسن وتوت وميمى ورشا......وكل سنه واحنا طيبين عشان نورتينا تانى

DoOoOoOdY said...

* wa3d el3yoon
وانت طيب يا باشمهندس ومعلش بقى خالد سبق ما هو الساحر على رايك

* مداح القمر
كل سنه وانت طيب يا دكتور وانا اللى فرحانه انى رجعت البلوجات تانى

Aladdin said...

كل عام وانتي طيبة يا دودي وان شاء الله السنة الجاية تكوني خلصتي الكلية :))

مـحـمـد مـفـيـد said...

اسال الله ان يجعلك من المتقبلين في رمضان
كل سنه وانتي طيبه

DoOoOoOdY said...

* علاء الدين
كل سنه وانت طيب ونورتنى

* محمد مفيد
يارب يا محمد انا وانت والمسلمين كلهم كل سنه وانت طيب وكل سنه وعبدالله طيب

Nouran said...

بصراحة انا داخلة كده هقول كل سنة وانت طيبة بعد العيد ايه الهبل ده انا بعتلك مسج بس دخلت اثبات حالةى علشان اكون معلقالك ع كل المواضيع رخمة مش كده :)